TOP7: Krótkie włosy

Niektóre z nich ścięły włosy do filmu, niektóre taką fryzurę nosiły przez dłuższy czas, ale to te ich role zostały zapamiętane jeszcze bardziej przez to, że przepięknie prezentowały się w króciutkich włosach.

1. Charlize Theron ("Żona astronauty")
Pamiętny duet z lat 90-tych: cudna Theron i mroczny Depp.

2. Mia Farrow ("Dziecko Rosemary")
Jak to u Polańskiego nieustające napięcie i pamiętna rola Farrow.

3. Shirley MacLaine ("Garsoniera")
Rozkoszna Shirley w roli, za którą Oscara "zabrała" jej tracheotomia Taylor.

4. Milla Jovovich ("Million Dollar Hotel")

Dziwaczny, niebanalny film, który uwodzi tak samo jak Jovovich.

5. Winona Ryder ("Przerwana lekcja muzyki")
Film skradła Jolie, ale i Winona stworzyła świetną kreację w tej kultowej już produkcji.
(top7: filmy z psychiatrykiem w tle tutaj)

6. Keira Knightley ("Domino")
Momentami męcząca forma i uwodzicielska, silna Keira w roli Domino (na faktach).

7. Carey Mulligan (Wall Street: Pieniądz nie śpi)
Średnie to kino, ale za to Carey jaka urocza ;)

inne posty z serii top7 TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Charlize Theron jest tak piękna, że jej w każdej fryzurze do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorzuciłabym jeszcze Ginnifer Goodwin :)
    A tych filmów akurat nie widziałam (oprócz Przerwanej lekcji muzyki), chociaż niektóre mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wybaczę Ci, że pominęłaś cudowną i prześliczną Jean Seberg, która wyglądała zjawiskowo w krótkich włosach, powiedziałabym, że najlepiej z wszystkich znanych mi aktorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wszystkim kobietom, które mogą nosić krótkie włosy i ładnie wyglądać. Ja z moją wadą zgryzu muszę mieć włosy co najmniej do brody, a to już samo w sobie jest niewygodnym ograniczeniem.

    Uwielbiam Carey Mulligan, Keirę Knightley [wygląda zabójczo!] i Winonę Ryder. Chociaż faktycznie najpiękniejszą kobietą noszącą krótkie włosy jest Charlize - nie przepadam za nią, ale zawsze mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń