25 filmów o koniach

Dostaję od was co jakiś czas maile z prośbami o różne posty. Często wspominacie o liście filmów z końmi, także proszę bardzo :) Niektóre to typowe produkcje dla młodzieży, inne o miłości, przemyciłam też kilka bliższych mi pozycji. Po naciśnięciu tytułu przekieruje was na filmweb. Mam nadzieję, że się przyda :)



Elizabeth Taylor, Marlon Brando

Diane Lane, John Malkovich

Robert Redford, Scarlett Johansson, Kristin Scott Thomas

Anthony Hopkins

Tom Hiddleston, Jeremy Irvine, Emily Watson, Benedict Cumberbatch

Maria Bello
  

Sterling Hayden, Elisha Cook Jr.


David Thewlis

 
Matt Damon, Penelope Cruz
Marilyn Monroe, Clark Gable, Montgomery Clift (film świetny, ale uprzedzam, że sceny ciężkie)


Viggo Mortensen



Dakota Fanning, Kurt Russell

Russel Crowe

Elizabeth Taylor

Shailene Woodley



 Buck
dokumentalny
 
 Flicka 2

Niepokonany Seabiscuit
Tobey Maguire, Jeff Bridges
 

21 komentarzy:

  1. O rany, oglądałam chyba tylko "Mustanga z Dzikiej Doliny"... Za to historię z "Rączych koni" poznałam w wersji papierowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aż takich wymagań co do filmów to nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że ciekawy pomysł na ranking :)
    Najbardziej chyba kojarzę "Mustanga z dzikiej doliny", bo pamiętam, że mi się podobał, tych kilka lat temu. Widziałam jeszcze "Skłóceni z życiem", "Czarny książkę i "Czas wojny". Chętnie nadrobię filmy z Taylor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła lista ;) Oglądałam z niej bardzo niewiele: "Czas Wojny" stosunkowo niedawno i nawet mi się podobał, "Zaklinacz koni", który oglądałam bardzo dawno temu i strasznie słabo pamiętam. reszty niestety nie widziałam, ale mam ochotę na "Niepokonanego Seabisciut'a".
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam wszystkie te filmy XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby się jeszcze "Jappeloup" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam dawno film o stadzie koni,który musi zostać zapędzony w dany punkt( niestety pamięć płata figle nie mogę sobie przypomnieć tytułu,film jest cudny.Może ktoś coś kojarzy?????

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypadkiem wpadłam ostatnio na cudowny film. Jest to film niemiecki (powiem szczerze ostatnio coraz bardziej przekonuję się do niemieckiego kina) o wspaniałej ścieżce dźwiękowej i porywającej historii. Płakałam pod koniec. Nazwa oryginalna to Ostwind , po polsku Wicher. Miałam problem ze znalezieniem tego filmu po polsku ale udało mi się na stronie alltube.tv i to w dobrej wersji (polecam wybrać link anyfiles). Film z 2013 roku. Powstała druga część w 2015 i do niej niestety już nie mogę znaleźć ani tłumaczenia ani nawet oryginału :C w każdym razie GORĄCO polecam film Ostwind ^^ zakochacie się w nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ostwind jest cudowny...

      Usuń
    2. Można go także znaleźć na yt ! Cudowny i do tego bardzo przyjemny film , ścieżka dźwiękowa idealna pod każdym względem.

      Usuń
    3. Ostwind to Wicher można znaleźć na zalukaj.tv i cda.com

      Usuń
    4. Oj zgadzam się też przypadkiem trafiłam na Ostwind bardzo mi się spodobał i to jest mój ulubiony film.
      Przepiękny on jest :)

      Usuń
    5. Też go polubiłem. Co ciekawe, tego lata wyszła trzecia część, ale w internecie jeszcze jej nie ma. Jest druga ze słabym tłumaczeniem, ale można obejrzeć.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Kocham wszystkie filmy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja oglądałam Wicher o mało co nie płakałam .Sama jeżdżę konno od nie dawna .Jest to przepiękny film polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam dziś ten film i zgodzę się z tobą że to przepiękny film. Pozrawiam.

      Usuń
  11. jest jeszcze fajny bardzo film flicka 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że ktoś zrobił taki ranking. Osobiście jestem zapaloną koniarą i uwielbiam filmy o tematyce końskiej, więc często szukałam czegoś w internecie w tym temacie, a powiem, że nie było łatwo! Oglądałam większość z tych filmów i serdecznie polecam, a te których nie widziałam chętnie obejrzę. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. dodała bym jeszcze flicke 3 i wicher 1 i 2

    OdpowiedzUsuń
  14. SZANSA EMMY dla milosniczek filmow o koniach

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz będzie jeszcze w kinach 26 lipca wicher 4

    OdpowiedzUsuń