80 filmów o miłości nastolatków

Na niektórych będziecie płakać, na niektórych się śmiać. W części z nich miłość jest głównym tematem, a w innych zepchnięta jest na drugi plan. Dzisiaj lista (już ponad) osiemdziesięciu filmów, w których przewija się wątek miłości nastolatków. Zapraszam też do drugiego postu (50 filmów ze szkołą w tle) - znajdziecie tam wiele innych propozycji filmowych, których nie ma na tej liście! 


Nowy post :)
Młodzieżowe filmy i seriale na Netflixie TUTAJ



1. Zostań, jeśli kochasz
Chloe Grace Moretz, Mireille Enos
 

2. Piękne istoty
Alden Ehrenreich, Alice Englert, Jeremy Irons, Emma Thompson

3. Ostatnia piosenka
Miley Cyrus, Liam Hemsworth

4. Greta
Hilary Duff, Evan Ross

5. LOL
Miley Cyrus, Demi Moore,  Douglas Booth

6. Zmierzch
Kristen Stewart, Robert Pattinson

7. Nick i Norah
Michael Cera, Kat Dennings

8. Adventureland
Jesse Eisenberg, Kristen Stewart, Ryan Reynolds

9. Wiecznie żywy - recenzja
Nicholas Hoult, Teresa Palmer

10. Piękna i szalona
Kirsten Dunst,  Jay Hernandez

11. Twój na zawsze
Robert Pattinson, Ally Craig

12. Najlepszy
Aaron Taylor-Johnson, Carey Mulligan

13. Donnie Darko
Jake Gyllenhaal, Jena Malone

14. Przekleństwa niewinności
Kirsten Dunst, A.J. Cook

15. Szkoła uczuć
Mandy Moore, Shane West

16. Abbotowie prawdziwi
Liv Tyler, Joaquin Phoenix, Jennifer Connelly

17. Bez mojej zgody
Cameron Diaz, Alec Baldwin, Abigail Breslin, Sofia Vassilieva

18. Dawca pamięci - recenzja
Jeff Bridges, Brenton Thwaites, Katie Holmes, Odeya Rush

19. Czerwony świt
Chris Hemsworth, Josh Hutcherson

20. Cudownie tu i teraz
Shailene Woodley, Miles Teller
21. Dary Anioła: Miasto kości - recenzja
Lily Collins, Jamie Campbell Bower

22. Igrzyska śmierci - recenzja
Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth, Josh Hutcherson

23. Moonrise Kingdom - recenzja
Kara Hayward, Jared Gilman, Edward Norton, Bruce Willis

24. Po prostu walcz!
Amber Heard, Cam Gigandet

25. Niesamowity Spider-Man - recenzja
Andrew Garfield, Emma Stone

26. Intruz
Saoirse Ronan, Jake Abel

27. Jeżeli nadejdzie jutro - recenzja
Saoise Ronan, George MacKay

28. Juno
Michael Cera, Ellen Page

29. December Boys
Daniel Radcliffe

30. Charlie
Emma Watson, Logan Lerman

31. Dziewczyna i chłopak wszystko na opak

32. Porwanie
Taylor Lautner, Lily Collins

33. Wszystko co kocham
Mateusz Kościukiewicz, Olga Frycz

34. Cinderella Story
Hilary Duff, Chad Michael Murray

35. Szkoła uwodzenia
Reese Witherspoon, Ryan Phillippe


36. Charlie St. Cloud
Zac Efron

37. Tiger Eyes
Willa Holland, Tatanka Means

38. Kupiliśmy ZOO - recenzja
 Matt Damon

39. Idealny facet
Hilary Duff

40. Romeo + Juliet
Leonardo DiCaprio, Claire Danes

41. Gwiazd naszych wina
Shailene Woodley, Ansel Elgort

42. Charlie Bartlett
Kat Denning, Robert Downey Jr.

43. American Beauty
Kevin Spacey, Tora Bitch, Mena Suvari

44. Bestia
Vanessa Hudgens, Alex Pettyfer

45. Mr Nobody
Jared Leto, Juno Temple

46. Dziewczyna z sąsiedztwa
Emile Hirsch

47. Łatwa dziewczyna
Emma Stone, Penn Badgley

48. Grand Budapest Hotel - recenzja
Saoirse Ronan, Ralph Fiennes, Edward Norton
49. Kopciuszek: Roztańczona historia
Selena Gomez

50. Człowiek z Księżyca
Reese Witherspoon

51. Tam gdzie ty
Julia Stiles

52. Granice miłości - recenzja
Jennifer Lawrence, Charlize Theron

53. Zakochana złośnica
Heath Ledger, Julia Stiles
 
54. Trzy metry nad niebem
Mario Casas

55. Królowie lata
Nick Robinson, Gabriel Basso

56. O-Otello
Julia Stiles

57. Stuck in love
Logan Lerman, Lily Collins

58. Sztuka dorastania
Emma Roberts

59. Wredne dziewczyny
Lindsay Lohan

60. Najlepsze najgorsze wakacje - recenzja
Liam James, Toni Colette, Steve Carell, Sam Rockwell

61. Pozwól mi wejść - recenzja
Chloe Grace Moretz, Kodi Smith-McPhee

62. Byzantium - recenzja
Saoirse Ronan, Gemma Arterton

63. Niezgodna
Shailene Woodley, Theo James, Ashley Judd

64. Wciąż ją kocham
Channing Tatum, Amanda Seyfried

65. Miłość bez końca
Alex Pettyfer, Gabriella Wilde, Bruce Greenwood

66. Submarine
Noah Taylor, Craig Roberts, Yasmin Paige

67. Tylko Ciebie chcę
Mario Casas

68. Wild Child
Emma Roberts, Juno Temple, Alex Pettyfer

69. October Baby
Rachel Hendrix

70. Now Is Good
Dakota Fanning, Olivia Williams

71. Całkiem zabawna historia
Emma Roberts

72. Angus, stringi i przytulanki
Aaron Taylor-Johnson

73. Książę i ja
Julia Stiles, Luke Mably

74. Czego pragnie dziewczyna
Amanda Bynes, Colin Firth

75. Beksa
Johnny Depp

76. Światła sceny
Zoe Saldana

77. Błękitna laguna
Brooke Sheild

78. Grease
John Travolta, Olivia Newton-John

79. High School Musical
Zac Efron, Vanessa Hudgens

80. Wszyscy święci!
Mandy Moore, Jena Malone, Macaulay Culkin

Dużo osób wchodzi w post, więc nie poprzestanę na 80 filmach. Będę na bieżąco dopisywać nowe propozycje żebyście mieli z czego wybierać :)

Dla ciebie wszystko (recenzja
oparte o książkę Nicholasa Sparksa

Rogi (kilka słów o nim na dole tutaj)
Daniel Radcliffe, Juno Temple, fantasy

Słowo na M
Daniel Radcliffe

Palo Alto
James Franco, Emma Roberts

Jestem numerem cztery

Miasto 44 (recenzja)

The First Time

Biały ptak w zamieci
Eva Green, Shailene Woodley

Szalony rok
Kat Dennings

Twarda sztuka (recenzja)
Lindsay Lohan
Nie jest to typowy film z wątkiem miłosnym, ale bardzo fajna produkcja.

Love, Rosie (recenzja)
Sam Claflin, Lily Collins

Akwamaryna
Emma Roberts, Sara Paxton

Dziewczyny

Hugo i jego wynalazek

Men, Women & Children (recenzja)

Niepokój

Papierowe Miasta

Śmiertelne zauroczenie

Pierwszy raz (2009)

Brooklyn

Nena

The Choice

Jem i Hologramy

Wyznania nastolatki

Aż do kości (2017) - RECENZJA

Ponad wszystko (2017)

Młodzi przebojowi

Coś za mną chodzi

Lady Bird

Bardzo grzeczne dziewczyny

Ginger i Rosa

20th Century Woman

Każdego dnia

Gorzka siedemnastka

Do wszystkich chłopców, których kochałam

Serce z kamienia

Ponad wszystko

W blasku nocy

Hot Summer Nights

The Kissing booth

Kiedy się pojawiłaś

Biegnę do Ciebie



UWAGA! :) Jeśli spodobała ci się ta lista to może zainteresować cię też inny post, jest tam wiele innych propozycji - "50 FILMÓW ZE SZKOŁĄ W TLE"

Może zainteresują cię też:




218 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie:) obejrzałam tylko kilka z tych tytułów, a więc zapisuję resztę do nadrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wiele z nich znam i lubię, wiele planuję obejrzeć :)

    Brakuje mi tutaj mojego ukochanego 'Like Crazy', choć tak naprawdę bohaterowie mogli tam mieć już dwudziestkę - trochę zbyt poważni, jak na nastolatków. Choć kto wie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak kojarzę ten film. Oni chyba studiowali? Ale też może być ;)

      Usuń
    2. No właśnie, tam był motyw wymiany studenckiej. Czyli mogli mieć równie dobrze 19, jak i 25 lat ;)

      Usuń
    3. Piękny film o miłości nastolatków to też Restless ;)

      Usuń
    4. ah, oglądałam Like Crazy i niestety, ale film zupełnie do mnie nie przemówił - dla mnie totalna klapa. Zbyt wiele zamknięte jest w ciszy, zbyt wiele domysłów.

      Usuń
    5. chory jest ten film urywają i jest koniec a co dalej???

      Usuń
  3. A może jeszcze; The first time z 2012 oraz Keith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki! Rzeczywiście kojarzę te filmy, chociaż jeszcze nie widziałam ;)

      Usuń
    2. Mój ulubiony film XD

      Usuń
    3. z tym niepokój 2007 to jest jakiś żart to nie jet film romantyczny tylko z wątkiem miłości nie polecam tak się srałam film horror normalnie

      Usuń
  4. raczej nie jestem zwolenniczką takich filmów, obejrzałam Szkołę Uczuć (z 5 razy :D), Zmierzch, Intruza (książka była o nieebo lepsza, zawiodłam się na filmie), Spidermane, Juno i Szkołę uwodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Aż boję się czytać, bo zaraz wynajdę milion filmów, które chciałabym i powinnam obejrzeć, a tu studia za pasem i nie będzie czasu. I tak mam już wyrzuty sumienia, że moja aktualna lista filmów do obejrzenia zapisana w notatniku osiągnęła niemożliwe rozmiary, a wciąż tylko przybywa, bo w międzyczasie oglądam jeszcze tvnowskie zapychacze czasu, czytam książki do recenzji, piszę własnego bloga itp. itd. Przydałoby się mieć dłuższą dobę, ech...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych tutaj filmów widziałam tylko kilka, ale zdecydowanie najbardziej podobała mi się Szkoła uczuć. Piękny film..
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zostań, jeśli kochasz"-płakałam przy książce, płakałam na zwiastunie, na okrągło słucham piosenek z soundtracku i mam ciary słuchając "Say something". Muszę obejrzeć.
    "Piękne istoty" to kompletny niewypał. Książka była zła, film tak samo. Aktorzy to była masakra :)
    "Ostatnia piosenka" jest nawet fajnym filmem, jednak po raz kolejny go nie obejrzę. Taki, żeby obejrzeć i wkrótce zapomnieć szczegółów.
    "LOL" chciałabym obejrzeć, ale Miley Cyrus trochę mnie odstrasza. Dawniej ją lubiłam, a teraz to już niekoniecznie :P
    "Zmierzch" i cała reszta ferajny to filmy, z których zrobiono u mnie maraton filmowy ( w kinie), na którym byłam. Nigdy więcej. Nawet nie chcę tego pamiętać :)
    "Wiecznie żywy" mnie interesuje.
    "Szkołę uczuć" uwielbiam. Jeden z moich najukochańszych filmów. Gdyby nie to, że szybko by mi się znudził to oglądałabym na okrągło.
    "Bez mojej zgody"- płakałam na tym filmie, i właśnie z tego powodu nie wiem czy chciałabym powtóryzć seans.
    "Dacwa pamięci"- Aaaaaa uwielbiam <3 Niby niedawno obejrzałam, ale już kocham :))
    "Cudowne tu i teraz"- chciałam obejrzeć, ale widziałam "Niezgodną" i główni bohaterowie już zawsze pozostaną Tris i Peterem.
    "Day anioła"-podobały mi się, jednak od książki odbiegają totalnie. Jako samodzielny film nawet się bronią.
    "Igrzyska śmierci"- również jeden z moich ulubionych filmów. Z niecierpliwością czekam na listopad i premierę pierwszej części "Kosogłosa" ( widziałaś może już zwiastun? :D)
    "Intruz"- przeciętny film, ani zły, ani rewelacyjny. Ot- taki na jeden wieczór.
    "Charlie", "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" oraz "Porwanie" to są filmy, które mogę obejrzeć, ale bez nich też się obejdę :P
    "Cinderella story" oglądałam niedawno i nawet pisałam co nieco o tej produkcji. Dobre dla 13-14 latek ( może nawet jeszcze mniej). Ja już z tego chyba wyrosłam :)
    "Charlie St. Cloud"- kusi mnie i to bardzo, ale ten Zac Efron. Serio?
    "Gwiazd naszych wina"- najpierw książka, potem film, bo inaczej sobie nie pozwolę.
    "Kopciuszek:Roztańczona historia"- swego czasu bardzo lubiłam ten film, ale czy jakbym obejrzała go teraz, to byłabym równie zadowolona? Nie ma pojęcia :)
    "Trzy metry nad niebem"-obejrzałam mniej więcej połowę i wyłączyła. Zupełnie nie rozumiem czym ludzie się tak zachwycają.
    "Królowie lata"-obejrzane z przymusu, ale więcej nie wrócę.
    "Stuck in love" znajduje się na liście "do obejrzenia"
    "Niezgodna"- również jeden z listy tych ulubionych :)
    "Wciąż ją kocham"- obejrzałam mniej więcej połowę i wyłączyłam z powodu braku czasu.Do tej pory nie dokończyłam.
    "Miłość bez końca"- ostatnio obejrzany przeze mnie film, i zrobił na mnie wrażenie.
    "October baby"- na tym filmie też płakałam i do niego akurat chcę wrócić. Piękna historia.
    "Książę i ja" pamiętam, że oglądałam i nawet było fajnie, ale za nic nie pamiętam szczegółów :)
    "High school musical"- kto nie oglądał HSM ? :DD
    "Love, Rosie" to dla mnie pozycja obowiązkowa. Zwiastun jest świetny no i Sam <3
    Dołączam się również do komentarza powyżej i podaję przykład "Keith'a". Piękny film, dla mnie z gatunku takich, do których się wraca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, jak tak teraz patrzę, to śmiem stwierdzić, że się okropnie rozpisałam :P

      Usuń
    2. Trochę tak, ale na pewno się osobom, które filmów nie widziały opinie przydadzą! ;) LOL to taki zwykły, przeciętny, sympatyczny film to jak już chcesz :) Na "Bez mojej zgody" też płakałam oczywiście potwoornie. Na kolejną częśc Igrzysk też czekam, muszę koniecznie obejrzeć w kinie! Właśnie "Charlie St.Cloud" kurcze jakoś mnie nie ujął.. Taki za badzo na siłę już smutny i przerysowany, ale bez bólu obejrzałam. Stuck in love bardzo fajne polecam :)

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję :)
      Ja na "Igrzyska" planuję się wybrać z koleżankami i już nie mogę się doczekać :)
      "Charlie St.Cloud"- to dla mnie naprawdę katorga. Niby chcę obejrzeć, ale nie trawię tego Efrona. Taki ponury. Ale znając siebie ,pewnie ciekawość mnie zeżre i obejrzę :P

      Usuń
    4. Zrób taką liste dramatów o nastolatkach lub z nastolatkami uwielbiam Dramaty <3 a te filmu co tu sa są rewelacyjne:
      Zostań jeśli kochasz mam zamiar obejrzec ale nie wiem gzdie mogę ? :( bezpłatnie może wiecie?

      Usuń
    5. Dzięki bardzo !!! Dobrze że opisałaś te filmy teraz wiem który warto obejrzeć ;) Super pomoc ♡
      I jeśli moge dodać to bardzo polecam film Błękitna laguna jest stary ale warty obejrzenia :) (jest to film z 1980r, nie pomylcie z Błękitną Laguną z 2012r -on tez jest fajny)

      Usuń
    6. "LOL" jest również w starszej wersji, chyba z 2008 r z innymi aktorami.

      Usuń
  8. O matko, ile filmów! :D Wiele z nich widziałam lata temu, ale sentyment pozostał. Do niektórych czasami wracam ;) I są takie, które chętnie obejrzę. Bo filmy dla młodzieży są świetną rozrywką po ciężkim dniu :)

    p.s. w "Stuck in love" zagrała Lily Collins, a nie Emma Roberts :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oglądałam ten film, pisząc tyle nazwisk już się pogubiłam dzięki ;) Oj zdecydowanie, czasem mnie bierze ochota (szczególnie w okresie jesienno-zimowym) na takie kino.

      Usuń
  9. Tyle filmów, a nie wiem od którego zacząć :D Kilka oglądałam i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobały, zwłaszcza "Angus, stringi i przytulanki" i oczywiście "Trzy metry nad niebem" .

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedługo wybieram się na Zostań, jeśli kochasz, bardzo zaciekawił mnie zwiastun :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, napracowałaś się z tym postem :). Kiedyś bardzo lubiłam takie filmy (oczywiście jak sama byłam nastolatką), ale teraz jakoś nie przepadam. Ale czasami oglądam :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko, więcej filmów. Ta lista jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas na bieżąco jak coś nowego obejrzę to dopisuję :)

      Usuń
  13. Obowiązkowo obejrzyj Błękitna laugna: Przebudzenie
    Piekny film :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem numerem cztery <3
    Bez mojej zgody<3
    Wszystkie filmy kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Brakuje mi tu:
    Ona to on
    Pamiętnik
    Woda dla słoni
    Step up
    Wredne dziewczyny
    Po prostu walcz
    Pierwszy raz
    Od sklepowej do królowej
    John Tucker musi odejść
    Pamiętnik księżniczki
    Piżama Party
    Zakręcony piątek
    Całe szczęście
    Keith
    Kochaj i tańcz
    W rytmie hip hopu
    Wyznania gwiazdki z Hollywood
    Wyznania małoletniej gwiazdy
    bal maturalny
    Nowy Jork, nowa miłość
    Camp Rock
    Nostalgia anioła
    Wymarzony luzer
    Kocham cię Beth Cooper
    American Pie
    ... i to chyba wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to post o filmach z wątkiem miłości nastolatków ;) Trochę z nich znajdziesz w poście o szkole :) A wielu z nich nie wypisywałam bo a) nie są o nastolatkach np "Całe szczęście", "Woda dla słoni" czy "Kochaj i tańcz" b) miłość nastolatków jest mało istotnym punktem filmu np. "Nostalgia anioła" c) są beznadziejne. Chociaż "Piżama Party", "Wyznań gwiazdki z Hollywood", "Wyznań małoletniej gwiazdy" i "Wymarzonego Luzera" nie widziałam ;)

      Usuń
    2. Wybacz, ale twierdzisz, że nie dodałaś filmów o miłości, która nie dotyczy nastolatków... A film The Choice? Opowiada o miłości dorosłych ludzi, więc przeczysz sama sobie.

      Usuń
  16. Love, Rosie na prawdę świetny film! polecam! byłam w kinie i obiecuję,że się nie zawiedziecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy można go znaleźć już gdzieś online za free? Jeżeli tak, to prosiłabym o link. Szukam już od dłuższego czasu. :) Byłabym wdzięczna za pomoc.

      Usuń
  17. ja bym dała jeszcze ,,pamiętnik" moim zdaniem jest to jeden z wielu filmów o prawdziwej miłości :) Jeśli ktoś nie oglądał to naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz może czy jest 3 część " Trzy metry nad niebem " ?
    Bardzo zaciekawił mnie film. Obejrzałam też drugą część " Tylko ciebie chcę " I chciałabym obejrzeć trzecią. Jest taka? A jak tam to czy można ją gdzieś obejrzeć i gdzie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę o więcej <3 cudowne filmy, warte obejrzenia. co prawda niektóre, oglądając zwiastuny, nie przypadły mi do gustu, aczkolwiek czekam na inne propozycje i będę tu zerkać. często. mam nadzieje, że podasz jeszcze jakieś ciekawe filmy, właśnie o tematyce miłosnej - o nastolatkach. sama jestem nastolatką i świetnie ogląda mi się takie filmy. :) i bardzo dziękuje za te opublikowane tutaj. ;) pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko coś obejrzę czy dowiem się o nowej produkcji na pewno dodam :)

      Usuń
    2. ok ;) nie mogę się doczekać ;3

      Usuń
  20. Część z pokazanych przez Ciebie filmów widziałam, ale znacznie więcej mam teraz okazję obejrzeć! Przeczytałam jedną recenzję i właśnie ładuję sobie film. Dziękuję Ci.
    Myślę, że zostanę tu na dłużej, przynajmniej na to się zapowiada, bo pierwsza recenzja tak bardzo mi się spodobała, mimo że nie była długa, to była, moim zdaniem, treściwa. Niesamowity Spider-Man zostanie przeze mnie dziś obejrzony.
    Jeśli interesuje Cię tematyka makijażu i urody, to wpadnij do mnie - taka luźna propozycja.
    Mam nadzieję jeszcze tu zawitać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że seans się uda :) Z chęcią wpadnę ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie się nie zawiodłam. Chyba tego samego dnia obejrzałam film, a na drugi koniecznie musiałam zobaczyć drugą cześć. Fakt - pierwsza jest lepsza, ale druga też mnie jakoś nie zawiodła. Gdyby nie Ty, to nie wiem, czy bym się zdecydowała. Teraz szukam u Ciebie jakiegoś innego filmu, może jakaś recenzja mnie zachęci albo wystarczy, że zobaczę, iż go polecasz. :)

      Usuń
    3. Oo to bardzo się cieszę :) No jedynka niestety lepsza, ale dwójka też ma swoje plusy. Możesz napisać co lubisz to może coś doradzę ;) Jeśli masz konto na filmwebie możesz dodać mnie do znajomych żeby patrzeć co dobrze oceniam :) http://www.filmweb.pl/user/aga7765

      Usuń
  21. Musisz dodać KEITH
    Poza tym lista przecudowna, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja obejrzałam dopiero 22 filmy z tej listy. jeszcze dużo filmów do obejrzenia przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  23. "EN SOM DEG" Rewelacyjny film. Obejrzałam prawie wszystkie z tej listy, lecz ten utkwił w mojej pamięci. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Love, Rosie" to film, który złamał mi serce. Po zakończeniu seansu nie mogłam się pozbierać.
    Tak samo "Zostań, jeśli kochasz". Cudowne, refleksyjne filmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można do znaleźć już online? Z góry dziękuję. Szukam nałogowo. ;)

      Usuń
    2. "Zostań, jeśli kochasz" już jest, ale "Love, Rosie" powinno się pojawić w ciągu miesiąca:)

      Usuń
  25. "Very Good Girls" Warto dodać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni film trzynastka jest idealny, lecz nie pasuję do tej kategorii filmowej ;)

      Usuń
  27. niestety widziałem wszystkie i nadal mi mało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to współczuję, musisz teraz czekać aż nakręcą nowe ;)

      Usuń
  28. Najlepsza lista na świecie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Większość z tego oglądałam. Ale przyznam i nteresujace zajęcie szukać filmów romantycznych. Powinno sie tu jeszcze znaleść
    ,,List do Julii''
    ,,Pamietnik księżniczki 2''
    ,,Sidney i 7 nieudaczników''
    ,,Trzej muszkieterowie 3D''
    Pozdrawiam wszystkich tych co przeczytali ten komentarz i życze szczęścia w poszukiwaniu nowych filmów.
    ,,

    OdpowiedzUsuń
  30. Stuck in love oraz Flipped bardzo miluuutkie filmy :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ta lista. Obejrzałam około 1/6 filmów z listy a najlepsze według mnie były ,,Wredne dziewczyny'' ,,LOL'' ,,Zostań jeśli kochasz'' ,,Now is good'' ,,Gwiazd naszych wina'' ,,Men, Women & Children''.
    Większości filmów nie obejrzę ponieważ nie przemawia do mnie tytuł oraz opis w Internecie. Czekam na następne filmy chociaż brakuje mi tutaj filmu taki
    1. Dziś jestem blondynką - historia o dziewczynie, chłopaku i jej poświeceniu.
    2. I że cię nie opuszczę - Małżeństwo ma wypadek samochodowy. On wychodzi bez szwanku ona traci pamięć.
    3.Nad życie - Film polskiej produkcji opowiada historię Agaty Mróz polskiej siatkarki chorej na białaczkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój ulubiony to "Zostań jeśli kochasz" <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mo najbardziej przypadły do gustu ,,Błękitna Laguna" i ,,Niezgodna" . Ale najbardziej polecam Niezgodną , wczoraj pierwszy raz ogl. ten film po prostu super :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam książkę ;-) O wiele lepsza . Chociaż muszę przyznać ,że film również przypadł mi do gustu :-D

      Usuń
  34. dodaj do listy The First time :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam drugą część "Niezgodnej" pod tytułem "Zbuntowana" własnie znalazłam i oglądam

      Usuń
  35. Super filmy, bardzo fajny post! Niektóre z nich bardzo dobrze mi znane. Szczególnie 'Love, Rosie' i 'Zostań jeśli kochasz'. Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam na mój post gdzie przedstawiam moją 10 filmowych hitów, zapraszam!;)

    http://pannazuzannabeauty.blogspot.com/2015/05/moja-zota-10-czyli-filmy-na-wieczor.html

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! Dowiedziałam się o wielu ciekawych filmach, dużo z nich tez obejrzałam już... :)
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne propozycje filmów na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  38. miom zdaniem filmy ktore wyzej zostały wypisane są ok ale brakuje mi tam "ósmoklsiści nie płaczą " osobiscie kocham ten film i powinnien sie znalesc tam u gory <3 :* :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny post! Korzystam z niego za każdym razem gdy tylko mam ochotę coś obejrzeć! Dzięki Tobie zobaczyłam wiele świetnych filmów! :)))

    Bardzo serdecznie zapraszam na mojego bloga, na którym m.in możecie zobaczyć świeżutki post o Białorusi! Warto schować do kieszeni racje polityczne oraz wszelkie uprzedzenia. Koniecznie powiedzcie mi co o nim myślicie! http://pattieslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna lista! Fajnie by jeszcze dodać (trzeba przyznac niebanalny ) film "Charlie". (W ang. nazwie "The Perks of Being a Wallflower")

    OdpowiedzUsuń
  41. A oglądałaś ''ósmoklasiści nie płaczą''?Naprawdę polecam ten film.

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam film "Zaginiona Walentynka" przepiękny film który pokazuje jaką silną wartoscia jest milosc w zyciu kazdego z nas:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiele z nich oglądałam i bardzo lubię. Te których nie widziałam już dodaje do listy filmów do obejrzenia w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodaj film " Cała ona" powstał jak się urodziłam, ale całkiem fajny... Polecam

    OdpowiedzUsuń
  45. http://www.filmweb.pl/film/THE+DUFF+%5B+ta+brzydka+i+gruba%5D-2015-717427
    Taki lekki film, ale przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Papierowe miasta <3 czekam na film z niecierpliwością a przed filmem polecam ksiazke naprawde cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jeju dziekuje ci bardzo xx

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zestawienie brakuje mi tu " Uwierz w miłość"

    OdpowiedzUsuń
  49. Przy którymś filmie napisałaś, że nie jest to film z typowym wątkiem miłosnym, ale oglądając twoje propozycje nie tylko przy tym powinno być tak napisane. A "Donnie Darko" - film, w któym ukazna jest nasze przeznaczenie i to co może się stać gdy wybierzemy tą drogę, a nie inną, a "Greta" - stosunki matki z córką, nie wiemy jak zakończył się związek, tym bardziej "Tygrysie oczy" - gdzie główna bohaterka, probuje się uporać z tęsknotą do zamorodowanego ojca, poznaje Wilka, ale później wraca do rodzinnego miasta i również jak w "Grecie" nie wiemy czy ta miłość przetrwała. Ogółem, zestawienie jest spoko, chcę obejrzeć wszystkie filmy z tej listy, część mam za sobą :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie dziś skończyłam oglądać ostatni film z Twojej listy :) Masz świetnego bloga. Dobrze ze na niego przez przypadek wpadłam, odęedziło to moją frustrację "Co ja mam obejrzeć? " To jest najgorsze uczucie :/ Dzięki jesteś świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie jestem pewna czy to dodasz i przeczytasz ale bardzo fajny film ostatnio oglądałam \\\\\\\\POLECAM\\\\\
    ..........................NIE ZRĘCZNY MOMENT........................pozdrawiam filmy super dzięki nim spędziłam miło czas i na połowie z nich wylałam z siebie dużo łez super dzięki

    OdpowiedzUsuń
  53. hej super filmy oglądałam wszystkie i teraz nie mam co oglądać masz jeszcze coś?

    OdpowiedzUsuń
  54. Super post !!! Bardzo mi się przydał, szukam jakiegoś wyciskacza łez :)

    nammaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo dziękuję za ten post, wielu z tych filmów nie widziałam więc biorę się za oglądanie ;)
    Proponowała bym dopisać ,,Bal maturalny" jest właśnie o miłości nastolatków, na prawdę świetny film.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mogłabyś dodać film z 2015 roku "Najdłuższa Podróż " Polecam :D Równie dobry jak "Pamiętnik /The Notebook" ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. Dodaj może "So undercover", "Ona to on", "Step up", "Transformers", "Zbuntowana", "21 jump street", "22 jum street", "harry potter", "street dance", "sala samobójców", "uczeń czarnoksiężnika", "percy jackson", "projekt x", "monte carlo", "królewna śnieżka", "kopciuszek", "zimowa opowieść", "akademia wampirów", "wymarzony luzer", "pitch perfect", "nieletni/pełnoletni", "17 again",
    Zrób może taką listę z filmami fantasy?

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo podoba mi się twoja lista osobiście dodałabym filmy takie jak "odrobina nieba", "gwiazd naszych wina",
    "Błękitna laguna: przebudzenie", "Nad życie", "Najdłuższa podróż", "Keith" i "stet up".
    Proszę o więcej ciekawych propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  59. mam take pytanie gdzie moge obejrzeć papierowe miasta?

    OdpowiedzUsuń
  60. Takiego czegoś szukałam! będe ogladac, pozdrawiam Kinga ! :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Wybrałaś genialne filmy! <3

    OdpowiedzUsuń
  62. fajne ;) zapraszam do mnie na bloga: http://szafirowa-blondyneczka.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ośmioklasiści nie płaczą! I wszystko idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  64. mój ulubiony film - "Niezgodna" jest świetny ale teraz mam jeszcze sporo do obejrzenie i jeszcze może sie coś zmienić

    OdpowiedzUsuń
  65. super filmy może jeszcze lista najlepszych filmów o miłości w czasie wojny, co Ty na to

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo wiele filmów jakie wymieniłaś ;) Uwielbiam takie filmi ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkotrzebatozrozumiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Super ten film papierowe miasta, dzięki Ci bardzo za rekomendacje.

    OdpowiedzUsuń
  69. kiedy dodasz coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  70. Obejrzałam praktycznie wszystkie. Świetny pomysł z listą! Bardzo przydatna :)
    Brakuje mi tutaj dwóch filmów, gdzie głównym bohaterem jest Lucas Till: 'Zauroczenie" i 'Miasteczko bohaterów' (ten film był całkiem ok, na pewno nie najlepszy
    Film pt.: "Idealne matki" również zasługuje na miejsce na liście.
    "Spijt", "O północy w Oslo" - POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  71. http://teenagedreams147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne zestawienie! Niektóre z tych filmów już widziałam, ale wiele z nich do dla mnie całkowita nowość. Dzięki za tyle ciekawych propozycji :D
    About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  73. Patrze na głównych aktorów i zauważyłem daniel redcliffe i emma watson i odrazę mi się przypomniały czasy harry go pottera

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja polecam film "Bardzo grzeczne dziewczyny" z roku 2013

    OdpowiedzUsuń
  75. oj wiele filmów z tego grona obejrzałam, tylko nieliczne mam jeszcze przed sobą, ale to już pewnie tylko kwestia czasu. Choć trochę dodałabym tu produkcji.

    OdpowiedzUsuń
  76. umieściła bym tu jeszcze "Blue Lagune: The Awakening" ten z Indianą Evans z 2012r., ale to moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i jeszcze "Najdłuższą podróż" z Britt Robertson z 2015r.

      Usuń
  77. Fajne też
    Narzeczony mimo woli
    Plan B
    Brzydka prawda

    OdpowiedzUsuń
  78. Wygrane marzenia - Coyote Ugly 2000
    Bonus - Miłość w Rytmie RAP 1993 z Vanilia Ice.

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie wiesz czy gdzieś można obejrzeć the choice z polskimi napisami??

    OdpowiedzUsuń
  80. Ahh od pewnego czasu wybieram z tej listy filmy na wieczór :) Ale podczas seansu ,,December Boys'' wciąż miałam ochotę krzyknąć: Harry, gdzie są twoje okulary ?
    Może jeszcze:
    Bravetown
    Podkręc jak Beckham

    OdpowiedzUsuń
  81. Dla ciebie wszystko <3 kawał dobrego filmu no i oczywiście Wciąż ją kocham ale to już klasyk:)

    OdpowiedzUsuń
  82. ej mam pytanie głupie bo głupie ale mordki czy Dary anioła są jakieś jeszcze części filmu?-Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma. Jest tylko serial, który mi się osobiście nie podoba. Ale za to są fantastyczne książki <3

      Usuń
  83. Szkoła uczuć była świetna popłakałam się!
    Polecam:

    Zostań jeśli kochasz
    Szkoła uwodzenia
    Dary Anioła: Miasto Kości
    Papierowe miasta
    Piękne istoty

    Nie mam na liście:

    Kocham cię Beth Cooper - można się nieźle uśmiać ;)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  84. Super lista już kilkanaście razy do niej wracam bo zawsze jest jeszcze cos co chciałabym obejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Polecam We are your friends

    OdpowiedzUsuń
  86. A czy wie ktoś może gdzie można obejrzeć film 'Nena' z polskimi napisami? Szukałam ale bez rezultatu :(

    OdpowiedzUsuń
  87. Wciąż ją kocham! <- też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetna lista :) widziałam chyba już wszystkie filmy jakie tutaj są :)
    polecam też filmy "Molly Maxwell" i "Zanim się rozstaniemy" :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Czerwień rubinu 2 cześć

    OdpowiedzUsuń
  90. polecam najdłuższa podróż <3

    OdpowiedzUsuń
  91. ciągle wracam do tych filmów, wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  92. A mam pytanie szukałam Filmu "Tylko Ciebie chcę" ale nigdzie nie mogę obejrzeć za darmo. Jeżeli ktoś wie gdzie obejrzeć bardzo proszę mi napisać :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ipli najlepiej koszt to niecałe 5 zł płacisz sms najlepiej tak

      Usuń
    2. ja obejrzałam całkowicie za darmo na eKino ;)

      Usuń
  93. Gdzie mogę obejrzeć Charlie Bartlett? Szukałam ale na cda nie ma a na zalukaj nie dziala.. Jeśli ktoś wie gdzie to prosze o link do ,,Charlie Bartlett'' i ,,Charlie''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to fajnie by było gdyby przy tytułach były linki do filmów bo np.kiedy chciałam obejrzeć film ,,Dziewczyna z sąsiedztwa'' to zamiast niego obejrzałam inny o takim samym tytule a nie było to fajne bo opowiadał o poważnych zgrodniach na dzieciach/nastolatkach.. aż ciarki przeszły i zastanawiałam się jak taki film można było polecić dla nastolatków :D

      Usuń
    2. Jeśli wpiszesz Charlie: The perks of being a wallflower to na pewno znajdziesz :) ja oglądałam na kinomanie. I tak nawiasem mówiąc film jest naprawdę cudowny!

      Usuń
  94. Ja ze swojej strony polecam film Zanim się pojawiłeś.. jest naprawdę cudowny<3

    OdpowiedzUsuń
  95. Mi brakuje tu filmu królowa balu albo 16 życzeń o ile tego tu nie ma takie typowe dla nastolatków ☺��

    OdpowiedzUsuń
  96. wiesz może gdzie mogę obejrzeć film Nena? opis fabuły mnie baardzo zainteresował niestety filmu nie mogę znaleźć wgl ://
    *zdesperowana

    OdpowiedzUsuń
  97. pare z nich obejrzałam , ale brakuje mojego ulubionego "błękitna laguna : przebudzenie"

    OdpowiedzUsuń
  98. Desperacko poszukuję filmu "Nena", jeśli ktoś wie, gdzie go mogę obejrzeć i poda mi link, to będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się będzie dało, ale mogę na poczcie wysłać wam ten film. Mam go pobranego, ale na stronie filiser juz go nie ma:/

      Usuń
  99. Byłoby super gdyby przy każdym filmie znajdował się krótki opis fabuły

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja z kolei polecam Piąta Fala, są tam wątki miłosne jak najbardziej,więc film tematyczny,a w dodatku o tematyce inwazji,choć ujął mnie,gdyż nie ma tam przesadnie sztucznych postaci...sami zobaczcie <3

    OdpowiedzUsuń
  101. Jak może tu brakować najlepszego filmu Pamiętnik????

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo konkretna lista :)
    Można jeszcze dodać:
    Titanic - główna bohaterka ma 16 lat
    Cała ona
    Slumdog. Milioner z ulicy
    Pamiętnik
    Zupełnie jak miłość

    OdpowiedzUsuń
  103. genialny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  104. super, zawsze wchodze tu gdy nie wiem co oglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  105. http://filmyoczamidusi.blogspot.com/ wpadnij na mojego bloga a będzie mi bardzo miło bo dopiero zaczynam przygodę :)

    Filmy które tu polecasz są ekstra jednak nie wszystkie przypadły mi do gustu. Jestem wciąż w trakcie oglądania i już większość mam za sobą. Codziennie tu wpadam bo jestem kinomaniaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  106. NIE OPUSZCZAJ MNIE

    OdpowiedzUsuń
  107. Super strona, bardzo dużo filmów już z niej obejrzałam. Dzisiaj były dwa ostatnio jakieś 10 , naprawdę mega fajne filmy.. Wszystkie wprost uwielbiam i cieszę się ze znalazłam tą stronę. Ten kto ja założył naprawdę lubi oglądać fajne filmy xD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak tutaj zawsze zaglądam to wiem, że tu są doskonałe filmy!

    OdpowiedzUsuń
  109. + THE DUFF polecam ��

    OdpowiedzUsuń
  110. Super lista. Na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  111. Świetna lista! Większość widziałam, ale jest kilka pozycji które koniecznie muszę nadrobić:O Btw polecam coś w klimacie nietypowych i oryginalnych seriali krótkometrażowych. "Kropla prawy", link do 3 odcinka, w którym gra Tede! https://www.youtube.com/watch?v=90D4zkL31O4

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo podoba mi sie ta lista !!! Czekam na wiecej. Uwielbiam takie filmy a ta strona naprawde jest swietna. Oby była dalej prowadzona .

    OdpowiedzUsuń
  113. Obejrzałam już 57 filmów z listy :o Większość z pozycji jest bardzo dobra. Dzięki za update :D Bez ciebie nie mam co robić z życiem <3 :')

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja również polecam film "friends with benefits"

    OdpowiedzUsuń
  115. Cieszę się że lista ciągle się powiększa bo jest super!! Ja polecam film 'piąta fala' i 'najdłuższa podróż'. Może ktoś oglądał i poleca podobne? A i mam pytanie może ktoś poleca jakieś filmy o porwaniach, gangach, wyścigach itp? Baardzo zależy mi na takich dość psychologicznych (?) filmach (relacje między porwaną a oprawcą i jeszcze jakby mężczyźni w tych filmach przystojni byli to by w ogóle super było!). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Ostatnio dodane filmy naprawdę super. Czeeeeeekam na więcej♥

    OdpowiedzUsuń
  117. Super film który ostatnio ogladalam i bardzo polecam FOREVER MY GIRL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka A gdzie oglądałaś? Nigdzie nie mogę znalezc chociaz z napisami

      Usuń
  118. The kissing both, Plamy z trawy, W blasku nocy, Ostatnia miłość na Ziemi i Przyjaciel do końca świata (może dla starszych widzów)
    -amatorka filmowa

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja również polecam:
    Zanim się pojawiłeś (Me before you),
    Midnight Sun (W blasku nocy),
    Every day (Każdego dnia).
    Do wszystkich chłopców których kochałam (To all the boys I have loved before),
    The kissing booth,
    Nowość (Newness),
    Twój Simon (Love Simon),
    Alex Strangelove,
    Lady Bird,
    I tak cię kocham (The big sick),
    Najelpszy,
    The Lifeguard,
    The space between us,
    Król rozrywki (The greatest schowmen),
    Obietnica,
    Baby blues,
    Nieulotne,
    Dziewczyna z marzeniami,
    Pełnia życia,
    Tulipanowa gorączka,
    Patti Cake$,
    Ibiza,
    Tamte dni, tamte noce,
    Jeden dzień (One day),
    Wszystkie nieprzespane noce,
    Aż do kości ( To the bone).
    Obdarowani (Gifted),
    Piękna i bestia (2017),
    Baby driver,
    oraz polecam seriale:
    Skam (France, Italy i oryginał),
    Riverdale,
    The Fosters,
    The Raige Story,
    American Horror Story (AHS),
    The end of the f****** world,

    OdpowiedzUsuń
  120. dzięki za pomoc przy wyborze filmów, gdyż czasem mam ochotę na coś czego nie oglądałam ale nie umiem nic znaleźć a ten wpis przyda mi się na przyszłość. przy okazji zapraszam na mojego bloga. dopiero zaczynam ale z czasem się rozkręce ;)
    normalgirloffline.blogspot.com wiem może długa nazwa ale tą co chciałam była zajęta ;(

    OdpowiedzUsuń
  121. Jak dla mnie może nie taka kolejność, ale jak ktoś lubi właśnie takie produkcje to trzeba obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  122. brakuje tu tylko Miłość i koszykówka jak dla mnie numer 1 powinien być tu taj

    OdpowiedzUsuń
  123. Czekam na jakieś filmy. Sprawdzam co jakiś czas. Coś by się obejrzało ciekawego. Mam nadzieję że jeszcze aktywny jest ten blog

    OdpowiedzUsuń
  124. hejka,obejrzałam juz wszystkie filmy z tej listy, myślę że powinnaś ją częściej aktualizować :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad wszystko jest dodany dwukrotnie.

      Do pary wraz z "Do wszystkich chłopców, których kochałam" dodałbym "Sierra Burgess jest przegrywem" :)

      Usuń
  126. Kilka moich ulubionych tytułów znalazłam u Ciebie oraz sporo takich, których nie oglądałam "jeszcze" Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja tylko kilka obejrzałam, ale nic straconego :).

    OdpowiedzUsuń
  128. Hejka gdzie mogę obejrzeć film Tiger Eyes ?

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetne zestawienie tylko brakuje mi tu ,,Ósmoklasiści nie płaczą".

    OdpowiedzUsuń
  130. Wybór odpowiedniego serialu czy filmu na wieczór warto poprzedzić poszukiwaniami, aby fabuła była przyciągająca i utrzymała nas w napięciu. Zaletą dobrej produkcji jest fakt, że wywołuje różne emocje i dyskusje.

    OdpowiedzUsuń
  131. A masz może jakieś ciekawe seriale do polecenia? Szukam czegoś ciekawego, ale kompletnie nie wiem, gdzie szukać najlepszych propozycji. Jest wiele stron, ale które będą tymi najlepszymi? Czekam na Twoje propozycje seriali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedne z lepszych seriali i filmów jakie znam są seriale: 1.stranger things 2.riverdale 3.la casa de papel 4.the umbrella academy 5. szkoła dla elity i chyba tyle a filmy:1.niebo istnieje naprawdę 2. do wszystkich chłopców których kochałam 3. the fault in our stars 4.aż do kości 5.papierowe miasta 6.ostatnia piosenka 7.ósmoklasisci nie płaczą 8.mecz życia 9.cuda z nieba i chyba na razie tyle polecam

      Usuń
  132. Super, ja jeszcze polecam inny fajny ranking: https://filmhit.pl/filmy-romantyczne-2020-top-5-polecanych-melodramatow

    OdpowiedzUsuń
  133. Bardzo fajne propozycje filmów ;) Ja bym dodała jeszcze"Nigdy w życiu". Można go zamówić tutaj https://www.taniomania.pl/t/nigdy-w-zyciu-caly-film Pamiętam, że jako nastolatka uwielbiałam go oglądać. Z resztą zostało mi to do dzisiaj :) Zawsze się wzruszam i śmieję oglądając ten film.

    OdpowiedzUsuń
  134. Dodałabym tutaj kilka propozycji:
    I Still Believe
    After
    Call Me By Your Name
    Trzy Kroki Od Siebie (mój ulubiony)
    Zanim się pojawiłeś
    Słodki Listopad
    Teoria wszystkiego
    Duma i uprzedzenie
    Joe Black
    Nie ma drugiej takiej
    Zupełnie jak miłość
    I że Cię nie opuszczę
    Miłość i inne używki

    OdpowiedzUsuń
  135. Świetny wpis, dużo takich propozycji filmowych których jeszcze nie znam. Trzeba będzie to nadrobić. Ja akurat lubię oglądać filmy, jeśli tylko mam trochę czasu. to ciekawy i dobry pomysł na przyjemne spędzenie czasu. Nawet myślę o zakupie nowego telewizora. A może tak by go zamontować na ścianie. Przy okazji trochę miejsca w pokoju bym zyskał. Specjalne uchwyty do telewizora to na https://allegro.pl/produkt/uchwyt-do-telewizora-nb-p4-0d5d3c83-4d2a-4a5f-91c1-b6442f0e5f5d są jak sprawdzałem. Można bez problemu wybrać odpowiedni. Taki telewizor na ścianie też tak w sumie nowocześniej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  136. Szczerze? Netflix jest super, ma duże zasoby, ale ja polecam też Cda, widziałam tam ostatnio superaśny serial "selfie po polsku" - taka komedia, że boki zrywać,nasz Halama tam nawet gra!! :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  137. filmy filmami, ale jest serial który mocno polecam, nazywa się "Selfie po polsku" - usmiac się można, spoko na seans do posiadówki ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  138. produkcja na wypasie i polecam wsyztkim to "selfie po Polsku", już ktoś pisal że zabawne i potwierdzam, taka petarda i zacna rzecz no warto, no i super kobiety, jest na czym oko zawiesić xD

    OdpowiedzUsuń