TOP7: Zbuntowane nastolatki

Najciekawsze propozycje ze zbuntowanymi nastolatkami w rolach głównych.


Trzynastka
O przyjaciółkach, którym puszczają hamulce.


Cześć Tereska
Głośny, polski film, w którym w głównej roli obsadzono dziewczynę z zakładu poprawczego.

Wtajemniczenie
Jolie we wspaniałej roli nowej uczennicy, która wprowadza szaleństwo w życie kilku nowo poznanych dziewczyn.


An Education
Oparta o wspomnienia brytyjskiej dziennikarki historia młodej dziewczyny, która przez romans ze starszym mężczyzną zaczyna kwestionować wcześniej wyznawane wartości.


Spojrzenie mordercy
Krwawa, filmowa interpretacja czerwonego kapturka z cudowną Reese Witherspoon.


Młoda i piękna
Spokojny stylowy film Ozona o 17-latce, która zostaje prostytutką.

Uprowadzenie Agaty
Film zainspirowany jest prawdziwą historią, którą w latach 90-tych żyła cała Polska. 16-letnia córka wicemarszałka Sejmu uciekła z kilka lat starszych sprzedawcą pizzy. Media opisywały zdarzenie jako największy mezalians III RP.


inne pozycje: Spring Breakers, Piękna i szalona, Greta, Fish Tank, Przyjaciółka na śmierć i życie 

inne posty z serii top7 tutaj

7 komentarzy:

  1. Oglądałem wszystkie te filmy i każdy z nich podobał mi się na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog. Ciekawie ile osób wejdzie na ten rewelacyjny blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem takiego samego zdania jak mój poprzednik .Nic dodawał nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Pewnie wrócę na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo z tego blogu się dowiedziałem . Jestem pewny ,że dużo osób tutaj wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kumplowi powiem o tym blogu . Mój kumpel na pewno wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń