TOP7: Najlepsze laski po 60-tce

Są grubo po 60-tce, a niejedna młoda kobieta chciałabym wyglądać jak one. Zawsze uśmiechnięte, pełne energii i po prostu piękne! Dzisiaj najlepsze laski po 60-tce!

Jane Fonda 77
Klute, Julia, Powrót do domu
2 Oscary


Susan Sarandon 68
Thelma i Louise, Przed egzekucją, Atlantic City
1 Oscar

Cher 68
1 Oscar
Syreny, Wpływ księżyca, Silkwood

Goldie Hawn 69
1 Oscar
Motyle są wolne, Szeregowiec Benjamin, Kwiat kaktusa

Sally Field 68
2 Oscary
Norma Rae, Miejsca w sercu, Stalowe magnolie

Sophia Loren 80
2 Oscary
Matka i córka, Czarna orchidea, Wczoraj, dziś, jutro

Helen Mirren, 69
1 Oscar
Szaleństwa Króla Jerzego, Gosford Park, Królowa

inne posty z serii top7 tutaj

7 komentarzy:

  1. Jebłem jak zobaczyłem tytuł :D To dopiero MILFy hehhe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się panie trzymają. Też bym chciała tak wyglądać w ich wieku :) Tylko, że przy mnie nie będzie pracował sztab makijażystek. W każdym razie życzę im jeszcze nowych, oskarowych ról :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ranking, ale jeszcze dodałabym moją ulubioną Meryl Streep z 3 Oscarami na koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne i eleganckie!
    Choć pamiętać należy, że je stać na więcej. Nasze mamy i babcie na botoks sobie pozwolić nie mogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cher i Sophia Loren w ogóle nie powinny być brane pod uwagę, przegieły z operacjami i urody im to nie dodało. Uwielbiam za to Susan Sarandon i Sally Field. I jeszcze tegoroczna jubilatka Danuta Szaflarska, w luty będzie 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie brakuje mi tutaj Meryl Streep, która trzyma się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takiej wstępnej liście wypisałam wszystkie panie, które przyszły mi do głowy, oczywiście się na niej znalazła, ale potem musiałam okroić do 7 - jakoś nie mogłam zrezygnować z żadnych pań powyżej aczkolwiek Meryl oczywiście też wygląda super :)

      Usuń