Program tv na Święta







Uwaga! Nie robiłam już opisów filmów, ani nie wypisywałam obsady (większość pewnie znacie), ale po kliknięciu tytułu filmu będziecie przekierowani na stronę danego filmu na Filmweb, gdzie można przeczytać więcej.

Filmów oczywiście jest do wyboru multum, po pierwszym "okrojeniu" listy filmów na samą Wigilię zostało 20 filmów, także musiała okroić bardzo mocno i wybrałam według mnie najciekawsze (m.in po ocenach w internecie) propozycje na te jakże wyjątkowe 3 dni. 

Największym, a raczej jedynym zaskoczeniem (bo to co zobaczymy w telewizji na Święta nietrudno jest przewidzieć) jest film "Parnassus" z 2009, o którym z pewnością słyszeliście z powodu przykrych okoliczności jakie towarzyszyły filmowi, którymi była nagła śmierć świetnie zapowiadającego się aktora Heatha Ledgera. Film nie jest wybitny, ale pamiętam dokładnie moment gdy w środku zimy, w środku tygodnia zmęczona wracałam z niego z kina i myślałam sobie "kurde, jak fajnie było się oderwać, ten film naprawdę zabrał mnie na te 2 godziny w inne miejsce". Zresztą nie jest tajemnicą, że pewnie większość z was zachęci jakże przystojna obsada: Johnny Depp, Jude Law, Colin Farrell, no i Heath Ledger. Dodam, że wiele z filmów jest powtarzanych następnego dnia, nie wypisywałam już podwójnie, ale nie ma się co martwić jeśli dwa dobre filmy lecą w tym samym czasie.

'Co w telewizji' na 21,22 i 23 grudnia (piątek, sobota, niedziela) znajdziecie: TUTAJ,
a jeśli szukacie innych świątecznych filmów, mogę polecić "Listy do M.", o których ostatnio pisałam: TUTAJ. oraz zapraszam na wczorajszy post o "Grinch: Świąt nie będzie" TUTAJ.

24 grudnia 
poniedziałek

 
Dzień Bałwana                                 Święta na Division               Kopciuszek: Roztańczona              Hokus Pokus
                                                           Street                                    historia
11:05 tvn                                            12:00 polsat                           13:00 tvn                                           13:25 tv puls




 
Jack Frost                                       Dwudziesta dziewiąta                  Oliver Twist                             To właśnie miłość
                                                          ulica
14:50 tvn                                           16:00 polsat                                   16:50 puls                                   20:00 tvn





Epoka lodowcowa:                          Renifer Niko                                 Hrabia Monte                            W 80 dni dookoła
Mamucia gwiazdka                         ratuje Święta                                Christo                                        świata
20:00 polsat                                       20:20 tvp1                                     21:20 tvp2                                    22:40 tvn                                           




 
Święta Last Minute                         Bezprawie                                  Gra we dwoje
22:40 polsat                                       23:30 tvp1                                    23:25 tvp2




25 grudnia 
wtorek


Charlie i fabryka                            Opowieści z Narnii:                    Kung Fu Panda:                         Madagwiazdka
czekolady - RECENZJA                 Książę Kaspian                          Święta, święta i po
11:15 tvn                                           13:35 tvp1                                    17:30 tvn                                       18:05 tvn







Pada Shrek                                   Kevin sam w Nowym Jorku       Kod Merkury                              Miłość, szmaragd
                                                                                                                                                                   i krokodyl  
18:35 tvn                                       19:30 polsat                                    20:00 tvn                                      20:00 tv4






     Pretty Woman                               Tańczący z wilkami                       Fred Claus                                  Rodzinny dom
                                                                                                                      Brat Świętego Mikołaja            wariatów
     21:40 tvp2                                        22:00 tv4                                         22:10 tvn                                      23:55 polsat




26 grudnia 
środa





Duma i uprzedzenie                         Zakonnica w przebraniu         Parnassus                                Cztery gwiazdki
8:40 tvn                                             15:00 tv puls                               16:25 polsat                              20:00 tvn







 Iniemamocni                               Tajemnice Los Angeles                Bezsenność w Seattle                Plan doskonały
 20:00 tv puls                                 21:45 tv4                                         21:30 polsat                                21:45 tvn


W praktyce pewnie znajdę czas aby obejrzeć połowę z tego co wymienię, ale na tą chwilę moje plany wyglądają następująco: na pewno nie przepuszczę mojego ulubionego filmu "Charlie i fabryka czekolady", który nigdy mi się nie znudzi, mam słabość to "Pada Shrek", po prostu mnie śmieszy. Z Reese Witherspoon oglądałam prawie wszystkie filmy oprócz właśnie "Cztery gwiazdki" i taka sama sytuacja z Julią Roberts - została mi "Gra we dwoje", także spróbuję nadrobić. Nie odmówię sobie oczywiście "To właśnie miłość", może "Parnassusa", którego pozytywnie wspominam, a widziałam 3 lata temu, no i klasyk, którego nie widziałam "Tańczący z wilkami" (7 Oscarów!).

No i nie mogę powstrzymać się przed krótkim komentarzem. 26 grudnia od 11 do 19 tvn będzie puszczać same powtórki (z przerwą na 1 film), czy naprawdę "Duma i uprzedzenie" musi być puszczona o 8 rano? Jak dla mnie ten film zasłużył najwcześniej na 16, nie było bardzo wielu okazji by oglądać go w telewizji (tak jak np. "Charliego.." Burtona). No i Parnassus jako nowość i dość dobry film powinien lecieć wieczorem, no ale to tyle z mojej strony.

3 komentarze:

  1. Obejrzę Parnassusa, Plan doskonały i Dwudziestą dziewiątą ulicę. Może na inne też przypadkiem trafię :)
    Btw. Sporo roboty w tego posta włożyłaś, dzięki , przydał się ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ta świąteczna ramówka :). Na pewno obejrzę "To właśnie miłość", ale już na DVD po kolacji wigilijnej kiedy wszyscy goście pójdą, a ja sama będę mogła ułożyć się wygodnie w łóżku i skupić na moim ulubionym świątecznym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam dziś Pana Wonkę :) Kocham Deppa w tej roli. Jutro pewnie obejrzę Parnassusa.

    OdpowiedzUsuń