14.01 - 20.01 Co w telewizji, czyli filmy na ten tydzień

Po kliknięciu tytułu filmu zostaniecie przekierowani na stronę filmu na Filmweb, gdzie znajdziecie więcej informacji.

Jeden tydzień i moje 2 ulubione filmy, polecam "Spacer po linie" i "Zawód: Szpieg".

                                            poniedziałek
Kill Bill 2
polsat 22:05











wtorek
Spacer po linie
tv 4 22:55

RECENZJA: TUTAJ







środa
Tłumaczka
tvn 21:30









czwartek
Zawód: Szpieg
tvn 22:30









piątek
Władca Pierścieni: Dwie Wieże
tvn 20:00









sobota
W chmurach
tvn 22:35









niedziela
Nagła śmierć
tvn 20:00


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu... myślałam, że jestem jedyną osobą, która ogląda filmy z Joaquinem Phoenixem. KOocham go!
    Obserwuję, i zapraszam do mnie: movieswhenever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jus., ja tez myślałam, że jestem jedyna, która jak głupia kocha się w jego filmach :D
    A tu proszę. Fajnie, że sa takie bratnie dusze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak btw.
    Spacer po linie był w ubiegłym tygodniu? I ja tego nie widziałam? Porażka...
    K.

    OdpowiedzUsuń