2 lata pisania o kinie



Na pierwszą rocznicę powstania bloga nie robiłam nic, więc pomyślałam, że jakiś krótki post na drugą byłby całkiem na miejscu. Dzisiaj mijają dokładnie 2 lata od kiedy na blogu pojawił się pierwszy post (była to recenzja filmu "Charlie i fabryka czekolady"). Pewnego wieczoru weszłam bezmyślnie na czyjś blog i pomyślałam, że zobaczę tak z ciekawości jak to wygląda od wewnątrz. Dwie sekundy zajęło mi wymyślenie adresu i nazwy. Przypomniało mi się, że na komputerze mam napisaną kiedyś tam na jakiś konkurs czy coś recenzję, więc ją wrzuciłam, a potem... wrzuciłam następną, a potem następną. Nie miałam wtedy pojęcia, że będę ten blog prowadziła 2 lata. Dla odmiany nie będę wypisywać zalet tego, że go prowadzę. Kocham kino, kocham pisać i mimo,że tak szczerze mówiąc bardziej lubię, a raczej kocham pisanie fikcji to dzielenie się swoimi opiniami o kinie też sprawia mi mnóstwo frajdy. Na waszych oczach pisałam pierwsze recenzje i jakimś cudem piszę je do dziś. Wiem, że to lubię i nie mam pojęcia jak długo jeszcze będę tu pisać, ale na razie mam cały czas mam mnóstwo pomysłów i zapału. Bardzo dziękuję każdej osobie, która czyta to co piszę, dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze, dziękuję też osobom, które doceniają treści, które wrzucam na fanpage. Nie wiem o czym jeszcze napisać, widziałam na niektórych blogach podsumowania wyświetleń postów, a że nie mam innego pomysłu to też się podzielę, taka tam ciekawostka. Może przyda się osobom zaczynającym jako motywacja czy do zorientowania się jak to po czasie wygląda. Oto 5 postów z największą ilością wyświetleń.

"Dobre i złe romanse" 9748
"Powtórnie narodzony - recenzja" 5730
"80 filmów o miłości nastolatków" 3095
"Przegląd filmów z... Joaquinem Phoenixem" 3055
"Starred Up - recenzja" 2366

Raz jeszcze ślicznie dziękuję każdemu kto tu kiedykolwiek wszedł :)

6 komentarzy:

  1. Sparks chyba same melodramaty pisze... :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha w sumie masz rację, niepotrzebnie dodałam melodramat, bo Sparks = melodramat. Sama nic nie czytałam, ale moja przyjaciółka uwielbia, więc jestem zmuszona z nią iść ;)

      Usuń
  2. Gratuluje wytrwałości. Dwa lata pisania to bardzo dużo. Zauważam taką tendencję, że po pół roku, ewentualnie roku, blogi są zawieszane.
    Czas na film, jest moim ulubionym blogiem z recenzjami filmowymi. Zawsze chętnie tutaj zaglądam.
    Powodzenia! I obyś dociągnęła też do 3 rocznicy :)

    Pozdrawiam, Mz. Hyde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autentycznie się wzruszyłam, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa! :) Blog daje mi mnóstwo radości, to taki mój sposób spędzania wolnego czasu zamiast leżenia do góry brzuchem czy buszowania po Internecie, mam nadzieję, że będzie dawał mi przez kolejny rok tyle satysfakcji ile przez dwa poprzednie :)

      Usuń
  3. wow! imponująca liczba wyświetleń! sama na podsumowanie planuję coś takiego, bo fajnie widać pewne trendy, a przede wszystkim uwielbiam czytać takie zestawienia na innych blogach :) tyle że u mnie najczęściej czytany nie ma 10% Twoich odsłon...

    życzę dużo natchnienia i pomysłów na wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie skrajnie najchętniej czytane ;) Oprócz recenzji przedpremierowych, które mają trochę najczęściej (chociaż też nie zawsze) ponad 1000 to najczęściej jest to 300-400 ;) Czasem coś więcej się trafi np. ostatnio "Spojrzenie mordercy". Dziękuję za miłe i życzę wzajemnie :)

      Usuń