Przegląd filmów z... Natem Wolffem

Urodził się w 1994 roku w Los Angeles. Jest aktorem, tekściarzem, kompozytorem. Gra na pianinie i gitarze. Jego ojciec jest pianistą jazzowym, a matka aktorką. Wychowywał się i obecnie mieszka w Nowym Jorku. Napisał ponad 170 piosenek. Zaczął to robić już jako pięciolatek. Razem z bratem Alexem nagrał w 2011 roku album "Black Sheep". Przez 2 lata występował w serialu "The Naked Brothers Band", do którego piosenki skomponował. Dzisiaj przegląd kilku filmów z jednym z aktorów młodego pokolenia - Natem Wolffem!



2012 Stuck in love

Nieczęsto zdarzają się tak zabawne, ciepłe i wzruszające filmy. To produkcja życiowa i poruszająca, głównie o miłości. Polecam każdemu. W obsadzie m.in. Lily Collins, Jennifer Connelly i Logan Lerman.


2013 Palo Alto

Film ten wywarł na mnie naprawdę duże wrażenie. Reżyserski debiut Gii Coppoli (na co dzień pani fotograf) to produkcja kameralna, intymna, wciągająca i wreszcie cudna wizualnie. Świetny występ Nata. Występują m.in. Emma Roberts i James Franco (oparte o jego zbiór opowiadań).
2014 Gwiazd naszych wina (The Fault in Our Stars)

Naprawdę dobry film o chorobie, miłości i życiu. Dużo tekstów i smaczków, które po seansie się zapamięta. Świetny duet Woodley-Elgort, szczególne on się dobrze spisał.


2015 Papierowe miasta (Paper Towns)

O Johnie Greenie słyszał już chyba każdy. "Papierowe miasta" to ekranizacja jego kolejnej powieści.

 





2015 Praktykant (The Intern)

Emeryt podejmuje staż w redakcji portalu modowego. W rolach głównych Robert De Niro i Anne Hathaway. W polskich kinach od 2 października.



2015 Ashby

Czekający na kinową premierę komediodramat o nastolatku, który zaprzyjaźnia się ze swoim sąsiadem - emerytowanym agentem CIA. Obok Nata m.in. Mickey Rourke i Emma Roberts.






2016 In Doubious Battle
 

Nakręcony już dramat w reżyserii Jamesa Franco. Występują m.in. Selena Gomez, James Franco, Josh Hutcherson, Ed Harris. Oparte na powieści Steibecka.







 

7 komentarzy:

  1. Przez te kilka lat naprawdę stał się co raz bardziej popularny, kurcze a jest rok starszy ode mnie :) A w tylu filmach kasowych zagrał. Nie powiedziałabym, że jest aktorem rewelacyjnym, ale dobrym i nie jest iyrtujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah te współczesne gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Z tych grających w filmach dla młodzieży można znaleźć kilka perełek, z których myślę, że coś poważnego będzie, np. Miles Teller.

      Usuń
  3. No, rośnie kolejna gwiazda.
    Stuck in Love mam nagrane na dekoderze, czeka na obejrzenie. Bardzo chcę zobaczyć Palo Alto i Papierowe Miasta :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam nawet na dziś kupione na Papierowe miasta, ale coś mi wypadło i nie dałam rady :( A Palo Alto baaardzo mi się podobało, chociaż dosyć specyficzne, nie każdemu podejdzie ;)

      Usuń
  4. Szczerze powiedziawszy to nie mam zielonego pojecia, kto to jest. Albo nie jestem na czasie, albo... zdecydowanie nie jestem na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń